STATUS
TOING TOING SELAMAT DATANG AWAK ! ;)
Newer ENTRY ABOUT FRIENDS STUFFIE FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD Older
Emosi Day!
Friday, January 20, 2012 - 0 SAID SOMETHING


hai korang... ok ok nmpknye aku da ade 67 followers da!! huyoo.. satu pencapaian yg baik kn,kn,kn? seblum tuu seperti yg d jnjikn.. ade hadiah utk sume follower aku ni.. cube klik heart ats tuu.. ni utk follower aku jer tauu! hehe (zalim kn?)

ok, ary ni mmg HARI PENUH EMOSI! huh, penat betul... ok, citernye bermula begini.. aku ni adalah pljr KRk.. pd taun lps, kami berpeluang mencipta mjlh krk edisi 1.. aku d beri tugsan tk menulis seloka bertajuk sikap2 classmate aku.. aku pun karang2.. sume org aku sebutkn dlm tu!! diulang sumenyer!! n ary ni terbitlah mjlh tersebut.. dan aku naik berang biler aku cek2 ade kesilpn kt hasil aku tuu.. ade name yg tertinggl!!! ape lg, budak yg xde nme tuu mrh2 aku. hisshh... klau ikutkn aty aku, mmg aku tmpr je budak tuu.. aku susah2 mencipta buknnye nk hrgai, mlh d caci..

mmg tul laa xde budi bahase.. aku da tergkn yg aku da buat da... ape2 pun kpd org tu aku buknnye nk buruk2kn kau.. cube nk bg kau sdr bhw utk buat seloka tuu.. aku perah idea aku, pkai dkwt pen aku, dkwt liquid aku.. okey? tuu je laa.. x de niat lain pun.. tp, ape2 pun aku minx maaf..

sekian tuu je laa aku nk kongsi.. *perut da nyanyi minta diisi.. Bye2!

Lots Of Love To My Followers!!







Posted by :

Post a Comment